You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

Kamis, 16 Agustus 2012

Petunjuk Hati




Aku hanya seorang gadis kecil
Yang termenung penuh harap . . . .
Aku diam, aq menerawang, aku memandang mimpiku . . . .

Aku bertemu dia . . . .
Petunjuk hati, penuntun langkah di jalanNya . . . .
Terkadang dia liar, terkadang dia santun . . . . .
Terkadang dia membuatku tertegun . . .
Lalu menangis . . . .
Tapi dia tidak memelukku, ataupun menyeka air mata ini . . .
Tapi tetap di sini menuntunku di jalanNya . . . .
Hingga merindukannya jadi rasa bersalah . . . .

Haruskah aku tersenyum ??
Haruskah aku bersedih ??
Haruskah aku diam dan tetap termenung ??
Atau haruskah kusangkal adanya dia ??

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar